Øbrocentrets Inspektør har ansvaret for

  • varmecentralen – forsyning med koldt vand, varmt vand og varme.
  • kontakt til håndværkere i forbindelse med reparationer og vedligeholdelsesopgaver
  • kontakt til vores ejendomsservice, der sørger for vores renovation, udendørsarealer og rengøring af opgange og elevatorer osv.
  • beboerkontakt vedr. fysiske forhold på ejendommen – det handler om service og en god dialog.

Peter Rasmussen er vores inspektør – ring på mobil: (+45) 22 20 85 01 hverdage 8-16 eller skriv en mail til insp@obrocentret.dk med oplysning om navn, adresse og telefonnummer samt en kort og præcis beskrivelse af det, din henvendelse drejer sig om.

Ring venligst ikke fra en telefon med skjult nummer og kontakt ikke Inspektøren på Messenger.

Kontakt inspektøren hvis:

  • der er en vandskade eller mistanke om en vandskade – fx utæthed i taget eller dryp/vandstråle fra et utæt vandrør eller faldstamme
  • du har mistanke om, at den lodrette faldstamme er stoppet – tjek først at du har renset dit stikrør fra både gulvafløbet i badeværelset og fra din køkkenvask.
  • du mangler vandtryk – og du tror det skyldes problemer i den lodrette stigstreng.
  • mangler lys i opgange, elevator eller udendørs
  • der er defekter i vaskeriet – fx kortlæser, vaskemaskine el. tørretumbler
  • en affaldsskakt er stoppet
  • dørtelefonen ikke virker
  • lukkemekanismen i et vindue eller en altandør er gået i stykker
  • du har spørgsmål vedr. StorskraldStort elektronik eller sortering af affald i Miljørummet.

I AKUTTE tilfælde ved fx vandskade, indbrud, brand er det også fint at forsøge at kontakte inspektøren uden for alm. kontortid.

Print Friendly, PDF & Email